Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011



Νιώθω ότι κάτι λείπει, ή ίσως Κάποιος!!!!
Ίσως με μια απλή έλλειψη χρόνου, ή μια χειρονομία, ή απλά μια εικόνα!
Μια μελωδία, μια λέξη, ή ίσως μια καλή φωνή!
Ίσως η απουσία ενός χαμόγελου, ή ο ήχος της αναπνοής
για να σπάσει η σιωπή γύρω μου!
Ίσως μου λείπουν τα μάτια κάποιου, των οποίων η αντανάκλαση  μου εδώσε ζωή!
Ίσως λείπει μια καρδιά, για την καρδιά μου,
μια αίσθηση που να απαντήσει στην αίσθηση μου!
Αλλά βρίσκω μόνο σιωπή, η οποία ανταποκρίνεται στο κενό μου!
Δεν γνωρίζω γιατί μου λείπει! Αλλά ξέρω, ότι ενα κομματι της ψυχής μου είναι άδειο!
Προσπαθώντας να βρω κάτι για να το γεμίσω!
Αλλά όλα αυτά που με περιβάλλουν, βρισκουν το τίποτα!
Και η ψυχή μου παραμένει ελλιπείς!
Δεν ξέρω ακριβώς γιατι της λείπει! Αλλά ξέρω κάτι...της λείπεις ΕΣΥ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου