Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Στιχάκια με νόημα (part 2)

Ζήσε τη ζωή σου όπως θέλεις,
χωρίς να υπολογίζεις τη γνώμη του κόσμου.
Ο κόσμος είναι πολύς
η ζωή σου όμως λίγη!!!

Με γέμιζες ελπίδα...
...μου ζητούσες να τολμήσω,
να δώσω μια ευκαιρία στο όνειρο...
να είμαστε μαζί....
Τόλμησα!
Είμαι εδώ...περιμένω!!!!
...μα εσύ φεύγεις...
....χάνεσαι..
Το σύννεφο των ονείρων έφερε καταιγίδα....

Ποτέ δεν μετάνιωσα για τα λάθη μου,
μετάνιωσα για τις αναμνήσεις που έχω από αυτά...

Αν δε φτάσεις στην άκρη του γκρεμού,
δεν φυτρώνουν στις πλάτες σου φτερούγες.

Ελευθερία είναι να είσαι αέρας..και να μην σε αναπνέει κάνεις!!!

Βαρετός είναι αυτός που σου στερεί τη μοναξιά..χωρίς να σου προσφέρει συντροφιά....

Η ωραιότερη ανάμνηση: 
-η γνωριμία μας
η μεγαλύτερη λύπη μου:
-η απόσταση
η μεγαλύτερη ελπίδα μου:
-ένα μήνυμα σου
το πιο τρελό μου όνειρο:
-να ήσουν εδώ κοντά μου..

Είναι στιγμές που στη ζωή αισθάνομαι πως σβήνω...
Όταν σκεφτώ πως δε μπορώ πλάι σου να μείνω...

Μην κάθεσαι ποτέ σε πλούσιο τραπέζι...
κάτσε σε φτωχό τραπέζι γιατί αυτό έχει πλούσια καρδιά...

Για ένα λόγο...αγαπώ
μόνο τον εαυτό μου
πού'χω φωνή για να μπορείς 
να ακούσεις το Σ'αγαπώ μου!!!

Στα όνειρα σου μην χτίζεις ποτέ παλάτια...
χτίσε μικρές καλύβες για να κάνουν λιγότερο θόρυβο όταν γκρεμιστούν....

Κάθε φόρα που πέφτει η βροχή πάνω στο τριαντάφυλλο
θα σου στέλνω ένα φιλί να κρύβεις τ'όνειρο σου...

Η φωτιά αφήνει στάχτες,η θάλασσα ναυάγια και η αγάπη αναμνήσεις...
δεν έχει σημασία ποιος θα σε αγαπήσει πρώτος άλλα ποιος θα σε ξεχάσει τελευταίος...

Αν σου προκαλώ ενοχές
καθώς σε φιλώ,
αν σκέφτεσαι πως αυτό είναι βία...τιμώρησε με με την ίδια βία...
...δώσε μου και εσύ ένα φιλί!!!

Πριν κάνεις τις σκέψεις σου πράξεις,
βύθισε τες στην καρδιά σου για να είσαι σίγουρος ότι δε θα βλάψεις κανέναν ούτε τον εαυτό σου...

Άλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται...
εγώ κοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω...

Άγγιξε τα όνειρα σου ....και εκείνα θα αγγίξουν εσένα ....

Ο χειρότερος  τρόπος να σου λείπει κάποιος είναι να είσαι δίπλα του και να ξέρεις ότι δε σου ανήκει....

Ποτέ μην ανέχεσαι να ζητιανεύεις γι'αυτό που έχεις τη δύναμη να κερδίσεις!!!

29 σχόλια:

  1. όλα υπέροχα Νάντια ειδικα το δεύτερο απο το τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πονος της ψυχης σε κανει να θυμασαι,να αγαπας να νιωθεις να λυπασαι,αυτους που στα ονειρα μπροστα μπροστα οδευουν μα στο τελος ειναι οι πρωτοι που τα καταστρεφουν.!

      Διαγραφή
  2. Είναι προτιμότερο να χάσεις κάτι που αγαπάς όταν δε σε αγαπά,
    παρά να χάνεις τον εαυτό σου κάθε ημέρα προσπαθώντας
    να αγαπηθείς από εκείνο το κάτι...... Sofh!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. oso k n prospa9hseis n di3eis t ''xara'' s o ponos mesa krybetai mesa sthn kardia s..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μη κλαίς για κάτι που έχασες
    χαμογέλα γιατί το κέρδισες έστω και για λίγο...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεννήθικα χωρίς να το 8έλω
    Θα πεθάνω χωρίς να το 8ελω
    Αφήστε με τουλάχιστον
    Να ζήσω όπως 8έλω..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θελω το CHIVAS αφθονο
    στις φλεβες μου να ρεει
    κι ενα τσιγαρο MARLBORO
    για παρτη σου να καιει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο φανταστικός έρωτας είναι πολύ καλύτερος από τον πραγματικό έρωτα.

      Διαγραφή
  7. Έγραψα τ’ όνομά σου σ’ ένα δέντρο αλλά το έσβησε ο χρόνος,
    έγραψα τ’ όνομά σου στην άμμο αλλά το έσβησε η θάλασσα,
    Εγραψα τ΄ ονομά σου στον τοιχο .... εκει 8α μινει για παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. metaniwsa pou efuga
    kai girisa koda sou
    agapi m se skeutomai
    kai as eimai makria sou!!!<3
    gia tous full erwteumenous
    kai tautoxrona pligwmenousss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. pedia 8elo voi8ia .......8elo ti gnomi sas.....pao proti gimnasiou kai m aresi enas triteos alla ekinos den me jeri ...vasika milisame mia fora.....den jerw tin na kano...8elo na tou to alla den mporo, den antexo na to krato mesa m ................................ti na kano? :( <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν κοίτα τι θα κάνεις...πρώτον θα μάθεις αν αυτός έχει κάποια σχέση η κάποιο φλερτ (δεν είναι σωστό να μπείς ανάμεσα τους ). Μετά αν είναι ελεύθερος μπορείς η από κάποιο κοινό γνωστό σας να γνωριστείτε...Η μπορείς πολύ απλά να πας και να γνωριστείτε από μόνοι σας!Μετά θα του εκφράσεις τα συναισθήματα σου..θα νιώθεις άνετα γτ αλλιώς δεν θα μπορέσεις...Δεν είναι κάτι κακό να του πεις πως αισθάνεσαι...Και μετά αν ενδιαφέρεται θα προχωρήσει το πράγμα!

      Διαγραφή
  10. otan se idaa me sto club isoun san karamelaa kai otan see ixaa ksanadii isouna san nutella

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι πολύ όμορφα όλα;)!
    μπράβο να βάλετε και άλλα:3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παιδιά...θέλω βοήθεια..πάω πρώτη Γυμνασίου και έχω σχέση 5 μηνών με ένα παιδί της τρίτης..όμως είναι μια κοπέλα ( για να μην την χαρακτηρίσω αλλιώς ) που μπαίνει συνέχεια ανάμεσά μας...Δεν ξέρω πια τι να κάνω..να πάω να της μιλήσων; Εσείς τι λέτε ; <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τον εμπιστευεσαι δεν χρειαζετε! αν σ'αγαπαω πραγματικα δεν χρειαζετε να Ανησυχης!

      Διαγραφή
  13. Παιδιααα Μπραβοοο! ειναι ολα τελειαα Βαλτε κ αλλα -.^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΡΙΤΟΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ,ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΡΙΟΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ ωραια ολα αλλα εμενα μου αρεσει πιο πολυ αυτο ''Οι άνθρωποι φεύγουν από τη ζωή μας για να έρθουν άλλοι που αξίζουν να μείνουν....''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ετσι ειναι οπως τα λετε..... ολα... πρεπει να ζουμε με τα θελω της καρδιας μας και οχι με τα θελω των αλλων.....επισης αν δεν κανουμε λαθη,δεν θα ξεχωριζουμε σε αυτη τη ζωη τι ειναι σωστο και τι οχι! δεν υπαρχει δεν μπορω υπαρχει δεν θελωωω.. ροδα ειναι και γυριζει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να μη φοβάσαι εκείνους που σε μισούν...Τις πιο μεγάλες και τις πιο βαθιές πληγές τις ανοίγουν πάντα αυτοί που σε αγάπησαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδιά πάω 3η γυμνασίου και μου αρέσει εδώ και 5 μήνες ο κολλητός μου και μου λέει ότι είμαι η γυναίκα του και τέτοια αλλά μάλλον τα λέει για πλάκα! Πως να του πω τα συναισθήματά μου για αυτόν?? (αυτός πάει 2η λυκείου και μου έχει πει ότι δεν έχει σχέση και δεν του αρέσει καμία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ωραια ολα αλλα βαλτε και κατι αλλο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι πρώτη γυμνασίου και μου αρέσει ενα παιδι που παει πρώτη λυκείου και ενώ θέλω να του το πω δεν μπορω γιατί φοβάμαι την αντίδραση του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες...παρά για κάτι που δεν έκανες.

      Διαγραφή
  21. Παιδιά αυτά είναι όλα τέλεια!!!
    Να και δύο που έγραψα εγώ

    Και εέρχονται οι άνθρωποι και φεύγουν και συνήθως φεύγουν αυτοι που αξίζουν πιο πολύ να μένουν.

    Ο πόνος έχει πολλές σημασίες
    Ο πόνος από τραύμα που θεραπεύεται
    Ο πόνος της καρδιας που σε σκοτώνει
    Και ο πόνος της κοιλιάς από τα γέλια που ευχεσαι να μην τελειώνει....

    Β. Φ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραία εμπνευσμένα στιχάκια! Υπέροχο post πηγή έμπνευσης και για το σχετικό blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σήμερα είναι άλλη μια μέρα.
    Σήμερα ακόμα ένα χθες.
    Άνθρωποι θα περνούν από δίπλα σου.
    Μασκοφορος εσύ καλημέρα λες.
    Δύσκολη μέρα σήμερα.
    Η μόνη εύκολη ήταν χθες.
    Πότε θα τελειώσει αυτός ο κύκλος.
    Όχι αύριο.
    Γιατί δεν θα έρθει ποτέ.
    Ξέρουμε τι θα πει πονος.
    Μα δε φαίνεται πες.
    Λοιπόν αυτή ήταν η ιστορία μου.
    Τα λέμε όπως χθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή